Fotoramka w nowej odsłonie

Kategorie Druk

Już jakiś czas temu fotoramki zaczęły podbijać serca Polaków. Chociaż przypominają one nieco tradycyjne ramki, znacznie od nich się różnią. Bo w taką ramkę zdjęcia się wgrywa. I to nie jedno, a kilka, a nawet kilkadziesiąt. Zdjęcia te nie są wyświetlane razem, ale w ustalonej kolejności. Przed oczyma można więc mieć zawsze najwspanialsze wspomnienia. I to wszystkie razem. Dlatego też fotoramki z czasem stały się jednym z najpopularniejszych pomysłów na prezent. Wiele osób kupuje je na urodziny, święta, rocznice, a nawet wesele. Bo cóż lepiej utrwala wspomnienia?

Wracając jednak do okazji, należy powiedzieć, że są modele, które sprawdzają się jako dodatek ale są też i takie, które mogą być samodzielnym prezentem. Jeśli kogoś interesuje fotoramka wesele jest natomiast okazją, z jakiej chce ją kupić, do wyboru ma wiele modeli. Oprócz tych bardzo już tradycyjnych, na rynku pojawiają się coraz to nowsze pomysły. A jednym z nich jest połączenie ramki z motywem inspirowanym portalem społecznościowym. I tak dziś bardzo popularna jest fotoramka instagram czy fotoramka facebook. Wiele osób taki rodzaj ramek kojarzy z narzędziem marketingowym. Jednak w dobie coraz większej popularności mediów społecznościowych, nie da się ukryć, że są one też doskonałym pomysłem na prywatny prezent.

A czym się charakteryzują takie fotoramki?

Jak wskazuje sama ich nazwa posiadają elementy odwołujące się do danego portalu społecznościowego. Posiadają one oprogramowanie, które pozwala wykonywać przy ich pomocy zdjęcia. A równie dobrze można tam wgrać zdjęcia, które jakiś czas temu były wykonane. Ważną zaletą tych ramek jest możliwość personalizacji. Nagłówki, teksty, komentarze, czy hasztagi to elementy, które zamawia się wcześniej. Podobnie zamówić można napis z ilością polubień, co jest tak charakterystyczne dla portali społecznościowych. Producent wprowadza dane i wysyła klientowi projekt do akceptacji. Gdy ten stwierdzi, że wszystko jest tak, jak sobie wymarzył, ramka poddawana jest produkcji i do klienta wysyłana.